15 procent van Duitse bijenvolken gestorven deze winter

Kort nieuws - 15 juli 2013

De winter was funest voor de Duitse bij. 15 procent van de bijenvolken hebben de lente niet gehaald. Imkers slaan alarm. Lees meer bij Welt >>

Reacties

Geen reacties aanwezig

Maximaal 500 tekens toegestaan

top
Op deze site worden cookies gebruikt, wilt u hiermee akkoord gaan?
Accepteer Weiger