Personeel Amazon staakt voor meer loon

Kort nieuws - 22 juli 2013

Weer komt internetwarenhuis Amazon in het nieuws met het personeelsbeleid. Bij de vestiging in Bad Hersfeld hebben tot 300 medewerkers het werk neergelegd. Ze staken voor meer loon. Lees meer bij Focus >>

Reacties

Geen reacties aanwezig

Maximaal 500 tekens toegestaan

top
Op deze site worden cookies gebruikt, wilt u hiermee akkoord gaan?
Accepteer Weiger