Deutsche Bahn moet reiziger ook bij overmacht compenseren

Kort nieuws - 26 september 2013

De Duitse spoorwegen moeten reizgers ook compenseren bij vertragingen als die zijn veroorzaakt door overmacht, zoals onweer of stakingen. Dat heeft het Europese gerechtshof bepaald. Lees meer bij Spiegel Online >>

Reacties

Geen reacties aanwezig

Maximaal 500 tekens toegestaan

top
Op deze site worden cookies gebruikt, wilt u hiermee akkoord gaan?
Accepteer Weiger