Berlijnse burgemeester Wowereit verlaat partijtop SPD

Kort nieuws - 4 oktober 2013

De Berlijnse burgemeester Wowereit wil niet langer actief blijven in de partijtop. Hij is niet beschikbaar voor een nieuwe termijn als vice-voorzitter van de SPD heeft hij laten weten.Lees meer bij Frankfurer Allgemeine >>

Reacties

Geen reacties aanwezig

Maximaal 500 tekens toegestaan

top
Op deze site worden cookies gebruikt, wilt u hiermee akkoord gaan?
Accepteer Weiger